نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک نئوکلاسیک نیمارکی (1)

دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک نئوکلاسیک در جردن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک به سبک نئوکلاسیک طراحی و اجرا شده توسط نیمارکی؛ سبکی که دیگر میتوان گفت امضای کار نیمارکی است. مشتریان بسیاری داریم که نیمارکی را برای کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک انخاب میکنند؛ که البته باعث افتخار ماست. یکی از مشتریان عزیز و گرانقدر ما، در همین منزل زیبا در محله‌ی جردن سکونت دارند. ما در نیمارکی یک آشپزخانه نئوکلاسیک بسیار جذاب و زیبا را برایشان اجرا کردیم که در ادامه بیشتر با جزئیات آن آشنا میشوید.


دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک ، پرجزئیات!

در این آشپزخانه نئوکلاسیک اولین چیزی که پیش از ورود توجه هر بیننده ای را جلب میکند، صفحه مارمونایت 7 سانتی بسیار شکیل است. رنگ بندی این صفحه مارمونایت نیز با توجه به تم رنگی کلی آشپزخانه انتخاب شده است. این تم رنگی که در بازه بسیار سریعی در طراحی ها ترند شده است، از چشم نیمارکی دور نمانده و به بهترین شکل اجرا شده است. این ترکیب رنگی سرمه‌ای و طوسی دقیقا همان چیزی است که در پینترست و اینستاگرام احتمالا زیاد به آن برخورده اید.

در مرکز آشپزخانه یک جزیره، با امکانات مناسب آشپزخانه مشاهده میکنید. جزیره با سینک ظرفشویی و همینطور یک پریز توکار مینیمال، زیبایی و کاربردی بودن را همزمان به این جزیره بخشیده است.البته در تصاویر میبینید که آشپزخانه با جزیره دوگانه ای طراحی و ساخته شده است. استفاده از جزیره دوم همراه با تاسیسات راحتی بسیاری را برای ساکنین منزل فراهم کرده است.


ویدیوی آشپزخانه مدرن و شیک نئوکلاسیک جردن


آشپزخانه نئوکلاسیک با امکانات هوشمند

بیایید سر بچرخانیم و به سمت دیگر آشپزخانه برویم. از نقش کاشی های بین کابینتی در دکوراسیون این آشپزخانه مدرن و شیک با طرح های جذابش که بگذریم، سراغ یک فیچر مخفی میرویم ! کافیست تا با نوک انگشتان پایین کابینت را لمس کنیم تا نور زیر کابینتی روشن شود. این پنل تاچ را در ویدیو حتما تماشا کنید..

نیمارکی در دکوراسیون این آشپزخانه نئوکلاسیک یک شیر در بالای گاز قرار داده است. استفاده از این شیر های قابلمه پر کن، بسیار مفید است. به سادگی هرچه تمام به هر شعله ای که میخواهید منتقلش کنید و ظرف یا قابلمه مورد نظرتان را آب کنید ! کم کردن رفت و آمد تا سینک در هنگام آشپزی، مخصوصا برای خانم ها که تحمل سنگینی قابلمه های پُر برایشان سخت است، نکته بسیار مثبتی است.


آشپزخانه نئوکلاسیک طوسی همراه درتی کیچن

همینطور که در تصاویر قابل مشاهده است، این آشپزخانه در دو سمت راه ورود و خروج دارد. تفاوت اصلی در ورودی پشتی این آشپزخانه است. جایی که نیمارکی یک درتی کیچن (Dirty Kitchen) با کوهی از امکانات و فضاهای فوق العاده را خلق کرده است. یک هود و گاز کاملا مستقل، سینک مستقل و کابینت های بسیار در این درتی کیچن فراهم شده است.نکته اصلی درتی کیچن این آشپزخانه مدرن و شیک نیمارکی، کشوهایی است که نیمارکی در این فضا ساخته است. فضایی که میشد سوپری کار شود، با ابتکار نیمارکی و استفاده از کشوهای بلوم به مراتب بهتر و حرفه ای تر شده است.

تصاویر دیگر دکوراسیون آشپزخانه نئوکلاسیک نیمارکی در جردن


نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

پیمایش به بالا