نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com دکوراسیون اتاق خواب لاکچری پروژه شهرک غرب-نیمارکی

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری پروژه شهرک غرب

دکوراسیون اتاق خواب در نیمارکی

دکوراسیون اتاق خواب چه برای بزرگسالان چه برای کودکان، اهمیت ویژه ای دارد. چرا که اگر محل خواب، استراحت، درس خواندن و… ما خوب باشد، بسیاری از مسائل جسمی و حتی روحی از ما دور خواهد شد. تاثیری که چیدمان وسایل اتاق خواب بر عملکرد ما دارد و یا رنگبندی اتاق بر روح و روان ما، دغدغه های بزرگی هستند. ما در نیمارکی با توجه به همین مسائل و با دید باز اتاق خواب های متناسب با نیاز شما در هر سن و سلیقه ای را طراحی و اجرا کرده ایم. در این صفحه، درباره اتاق خواب پروژه شهرک غرب، بیشتر خواهید خواند.

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری و جذاب در پروژه شهرک غرب

همانطور که حتما پیش تر در وب سایت نیمارکی دیده اید، پروژه شهرک غرب یک پروژه جذاب و شیرین برای گروه نیمارکی بود. کمی قبل محتوای دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه شهرک غرب +ویدیو را منتشر کردیم و درباره چالش ها و ایده های نیمارکی در این پروژه صحبت کردیم. اگر ویدیوی مربوط به این پروژه را ندیدید، روی لینک بالا کلیک کنید و ویدیو آن را نیز به تماشا بنشینید. توضیح دادیم که در این منزل 130 متری، چطور توانستیم به بهترین شکل ممکن 4 فضای مجزا و کاربردی ایجاد کنیم. آشپزخانه، پذیرایی، TV room و Dining Room را پدید آوردیم. حال نوبت به اتاق خواب های این منزل در شهرک غرب رسیده است. اتاق خواب هایی که نیاز به بازطراحی، بازسازی و ایده های خاص برای فضاهای خاص داشت.


تاثیر رنگبندی در اتاق خواب

همه ما در طول ساعاتی که در اتاق خوابمان هستیم، نیاز به آرامش و راحتی خیال داریم. در روانشناسی، رنگ ها کاربرد های مختلفی دارند؛ برای این نیاز ما، یعنی احساس آرامش و آسودگی خیال، رنگ آبی بسیار توصیه شده است. به همین علت است که که اولین نکته ای که در دکوراسیون این اتاق خواب، توجه شما را به خود جلب می‌کند همین رنگ بندی آبی آن است. نیمارکی با توجه به خواسته و نیاز کارفرما در این پروژه، با استفاده از ترکیبِ رنگ های آبی و سفید، یک فضای بسیار آرامش بخش خلق کرده است. ترکیب رنگی که حتی در تخت خواب طراحی شده نیز کاملا رعایت شده است.

نقش تخت خواب و کمد دیواری در دیزاین اتاق خواب

در دکوراسیون این اتاق خواب، تخت با توجه به ترند روز دنیا و اروپا، با ارتفاع 120 سانتی متری از سطح زمین ساخته شده است. این طرح توسط تیم نیمارکی طراحی، دیزاین و ساخته شده است. تاج تخت لمسه کوب و دیزاین شده در دیوار و همچنین کمد دیواری های آن همگی توسط نیمارکی طراحی، جایگذاری و ساخته شده اند. کمد دیواری هایی که برای این اتاق در نظر گرفته شده است، همانند کابینت ها طرح کف تراش دارند. قاب نئوکلاسیکی که برای این کمد ها تعبیه شده است با استفاده از ابزار دقیق CNC در نهایت زیبایی و کیفیت پدید آمده است.

Nimarchy.com دکوراسیون اتاق خواب لاکچری پروژه شهرک غرب-نیمارکی

طراحی ویژه میز آرایش و قاب آینه

یکی از بخش های بسیار جذاب و دوست داشتنی در دکور این اتاق، فضای میز آرایش آن است. فضایی که برای قرار گرفتن میز آرایش و قاب آینه در این اتاق در نظر گرفتیم، با استفاده از کناف، به ماهرانه ترین شکل ممکن ساخته شده است. جزئیات این قاب بسیار جذاب با استفاده از هنر دست تکنسین های نیمارکی ابزار خورده است و پرداخت شده است. در این فضای خلاقانه، یک کنسول تمام چوب بصورت Curve کار شده است.

Nimarchy.com دکوراسیون اتاق خواب لاکچری پروژه شهرک غرب-نیمارکی

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه کودک در این پروژه

در این پروژه، یک اتاق خواب پسرانه نیز طراحی و دکور شده است. برای این اتاق خواب نیز با توجه به همان نکات بالا و متناسب با خواست کارفرما، از رنگ های آرامش بخش آبی و سفید استفاده شده است. تعبیه یک کمد دیواری بزرگ و جادار تمام فضای مورد نیاز کودک برای نگهداری وسایلش را فراهم خواهد کرد. استفاده از طرح ها، اکسسوری، اسباب بازی و همچنین نگاره های متناسب با سن کودک در این اتاق خواب نیز کار دیگری بود که نیمارکی به خوبی از عهده آن برآمد.

پیمایش به بالا