نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

nimarchy.com - دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه نئوکلاسیک (8)

دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه نئوکلاسیک

دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه شهرک غرب

پروژه ای که هم اکنون در حال مشاهده تصاویر و توضیحات آن هستید، پروژه دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه در شهرک غرب است. این پروژه در سبک نئوکلاسیک و با نکات بسیار جذابی اجرا شده است که پیشنهاد میکنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با این نکات آشنا شوید.


بخش های اصلی دکوراسیون داخلی در این پروژه

این پروژه در یک واحد مسکونی 130 متری اجرا شده است. معمولا در چنین متراژ هایی، دکوراسیون داخلی شامل دو بخش پذیرایی (Livingroom) و نهارخوری (ِDining Room) در کنار آشپزخانه میشود. اما تیم طراحی نیمارکی، با خلاقیت و ظرافت بسیار در این فضا یک بخش TV Room نیز طراحی و اجرا شد. این امر با استفاده از تکنیک تفکیک فضا با استفاده از قاب و دور باکس های روی سقف، ممکن شد. نتیجه کار همانطور که در تصاویر میبینید، نه تنها رضایت بخش بلکه به شدت دلنشین و جذاب نیز شده است.


ویدیوی پروژه شهرک غرب، به جزئیات دقت کنید !


چالش اصلی، سقف کوتاه !

در دکوراسیون داخلی منزل، ارتفاع سقف نکته بسیار حائز اهمیتی است. همان مساله ای که در این پروژه تبدیل به یک چالش برای تیم طراحی نیمارکی شد. تیم طراحی دکوراسیون نیمارکی در چالش سقف، با مقدار زیادی خلاقیت و چندین فنجان قهوه موفق به حل این مشکل شد ! برای برطرف کردن این مساله از قاب بندی ها و خطوط عمودی روی دیوار استفاده کردیم تا فضا را بسیار باز تر و سقف را بلندتر جلوه دادیم.

نقش TV Room در دکوراسیون داخلی

با خارج شدن از فضای پذیرایی و به محض ورود به فضای TV Room، اولین اِلمانی که به چشم میخورد، یک قاب متقارن بسیار زیبا و چشم نواز است. اگر به این قاب در تصاویر زیر توجه کنید، در دو طرف فضایی برای قرار دادن وسایل دکوری و در وسط یک قاب برای قرار گرفتن تلویزیون را مشاهده میکنید. وجود سیم های تلویزیون و وسایل الکترونیکی، زیبایی این محیط را کم میکرد، پس با نهایت ظرافت این سیم ها را پنهان کردیم تا در نهایت به قاب چشم نواز زیر برسیم.


آشپزخانه نئوکلاسیک در دکوراسیون منزل

نکات بسیار زیادی درباره طراحی و اجرای آشپزخانه نئوکلاسیک در این پروژه قابل ذکر است. اولین نکته، رنگ بندی و توجه به کوچکتری جزئیات رنگ ها در سبک نئوکلاسیک است. ویترین هایی که در آشپزخانه مشاهده میکنید، از بدنه رنگی استفاده شده است چرا که نمای بسیار جذاب تری به سبک اشپزخانه نئوکلاسیک شما میبخشد. در کنار این کابینت های جذاب، از سنگ کلکته ایتالیایی استفاده شده است که جلوه بی نظیری به این اشپزخانه بخشیده است. این سنگ فوق العاده هم روی کابینت و هم بین کابینت ها بصورت Book Match کار شده است که جلوه و جذابیت آن را دوچندان کند.

پروژه شهرک غرب به اینجا ختم نمی شود، پست های بیشتری درباره بخش های دیگر، اتاق خواب ها و.. نیز به تفکیک در سایت قرار خواهد گرفت. پیشنهاد میکنیم برای توضیحات تکمیلی، اطلاعات بیشتر و همینطور نکات بیشتر از طراحی این فضای دلنشین با جزئیات بیشتر، حتما ویدیوی نیمارکی درباره پروژه شهرک غرب را تماشا کنید.

پیمایش به بالا