نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimrachy.com - کابینت آشپزخانه مدرن و شیک توسط نیمارکی در ازگل

کابینت آشپزخانه مدرن و شیک در پروژه ازگل + کمد دیواری

پروژه ازگل، شامل اجرای کابینت آشپزخانه مدرن و شیک همراه کمد دیواری و بخش های دیگر

پروژه ای که در حال حاضر مشغول مطالعه آن هستید، یکی از پروژه های محبوب نیمارکی در سبک مدرن است. این پروژه در یک آپارتمان واقع در محله ازگل است که شامل بخش های مختلفی است. آشپزخانه مدرن شیک با کابینت های مات مخملی، جاکفشی با طراحی اختصاصی، کمد دیواری بسیار کاربردی، سرویس مستر و چند بخش جذاب دیگر در این پروژه توسط نیمارکی پیاده شده است. همراه ما باشید…


آشپزخانه ای جذاب و کاربردی با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن شیک

طبق معمول، اولین جایی که در این پروژه هم با هم بررسی میکنیم، آشپزخانه‌ی آن است.در طراحی و ساخت این آشپزخانه، از کابینت های مدرن استفاده کرده ایم. نکته جالب در مورد این کابینت های مدرن، رنگ پلی اورتان آنهاست. البته در ردیف پایین کابینت های هوایی، از روکش چوب بلوط استفاده کرده ایم. جسارت و خلاقیت نیمارکی به همین جا ختم نمیشود ! صفحه ای که روی کابینت ها مشاهده میکنید، سنگ طبیعی است. یک آشپزخانه مدرن، با متریال بسیار با کیفیت و رنگ مخملی مات چشم نواز. با توجه به برخی ملاحظات (که در ویدیوی بررسی این پروژه درباره آن صحبت کردیم) بین کابینت ها از کاشی استفاده کردیم. استفاده از کاشی دو حسن را همزمان برای ما به ارمغان آورد ؛ اولی قیمت مقرون بصرفه و دومی زیبایی ! نکات تکمیلی و بخش های بیشتر مثل سوپری آشپزخانه را حتما در ویدیوی زیر تماشا کنید.

ویدیوی توضیحات پروژه ازگل، واحدی با کابینت مدرن و زیبا


اهمیت بالای ورودی آپارتمان و برنامه ریزی برای آن !

همیشه درباره ورودی منزل و اهمیت آن صحبت کرده ایم. در این پروژه با آپارتمانی سر و کار داشتیم که سازنده‌ی آن به خوبی اهمیت ورودی در منزل را میدانسته است. ایجاد فضای مناسب برای تعبیه جاکفشی در ورودی آپارتمان توسط سازنده، دست نیمارکی را برای ساخت یک جاکفشی چوبی و بسیار جادار، باز گذاشت. جاکفشی ای که طراحی کردیم و ساختیم، از سه بخش اصلی تشکیل شده است. یک، فضای عالی برای قرار دادن 30 الی 40 جفت کفش؛ دو، کشوهای جادار برای قرار دادن وسایلی مثل واکس؛ و سه، آینه ! بله، آینه یک عنصر بسیار مهم در ورودی منزل است و ما در نیمارکی برای این جاکفشی دو آینه با ابعاد بسیار خوب قرار داده ایم.


طراحی زیبای سرویس های ایرانی و فرنگی

مثل اکثر منازل ایرانی، این پروژه نیز دو سرویس مجزای ایرانی و فرنگی دارد. در سرویس ایرانی، بخش روشویی را طراحی کردیم. این بخش ها با نمای چوبی و مدرن زیبایی که دارند، بر خلاف آنچه تصور میشود، بسیار مقرون بصرفه اجرا شده است. سرویس بهداشتی دیگر این منزل، در اتاق مستر قرار دارد. این سرویس به نسبت سرویس ایرانی، بخش های بیشتری را در برمیگیرد. در این سرویس یک روشویی پلی اورتان را طراحی و اجرا کردیم. همچنین تمام ست شیرآلاتی که در این سرویس است، طراحی شده است.


کمد دیواری در اتاق خواب مستر در این پروژه

از آنجا که این واحد برای فروش در نظر گرفته شده است و نیاز شخص کاربر در نظر گرفته نشده است، نیمارکی از یک طراحی عمومی و اصطلاحا General برای طراحی و ساخت کمد دیواری استفاده کرده است. استفاده از آینه برای هر یک از کمد ها نیز دقیقا به همین منظور است. در همین راستا، در هر طرف از کمد فضای مناسب برای آویزان کردن لباس و همینطور کشو در نظر گرفتیم.


نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

پیمایش به بالا