نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت آشپزخانه کلاسیک - پروژه ازگل نیمارکی

کابینت آشپزخانه کلاسیک پروژه ازگل

شما هم مثل ما عاشق کابینت آشپزخانه کلاسیک هستید؟ پس این مطلب برای شماست ! اجرای یک دکوراسیون کلاسیک جذاب و زیبا در پروژه ازگل، با چالش ها و شیرینی های خاصی همراه بود. نیما نوری، مدیر مجموعه نیمارکی، همانطور که در ویدیو کاملا مشخص است(!) به شدت با اجرای دیزاین های کلاسیک در متراژ های کوچک مخالف است. با این حال، در پروژه ازگل که آشپزخانه به سبک کلاسیک دارد، نیما نوری و تیم طراحی تمام تلاش خود را کردند تا بهترین دیزاین ممکن را طراحی و اجرا کنند. به نظر ما که این آشپزخانه نه تنها بی عیب و نقص بلکه بسیار زیبا و جذاب شده است. در ادامه‌ی این مطلب همراه نیمارکی باشید…


دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک، متریال درجه یک

کابینت آشپزخانه کلاسیک این منزل که امروز در حال بررسی آن هستیم، پس از طراحی سه بعدی و تایید کارفرما، وارد مرحله ساخت شد. برای کابینت ها از روکش چوب استفاده کردیم تا هم با طراحی کلاسیک آشپزخانه همخوانی داشته باشد و هم زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را دوچندان کند. در یک آشپزخانه کلاسیک باید نکات خاصی ریز به ریز رعایت شوند؛ قطعه بعدی پازل آشپزخانه، صفحه روی کابینت ها و همینطور کاشی بین کابینتی است که در این دیزاین برای هر دو بخش از طرح کلکته گُلد استفاده کردیم. یک ترکیب زیبا و چشم نواز که در تک تک بخش ها با هم ست شده اند.

بخش دیگری که نیاز به تغییر داشت، کف آشپزخانه بود. چرا که یک آشپزخانه با دکوراسیون کلاسیک زیبا، باید در تمام جنبه ها با هم ست باشند. پس در نیمارکی دست به کار شدیم وکف آشپزخانه را کندیم و با لمینت روشن فرش کردیم. ترکیب لمینت روشن و کابینت های چوب تیره، یک ترکیب برنده است ! البته این ایده در روشن تر شدن فضای اشپزخانه هم بی تاثیر نبوده است و باعث راحتی و احساس بهتر اهالی منزل نیز می‌شود.

ویدیوی آشپزخانه کلاسیک پروژه ازگل


کابینت چوبی کلاسیک با کاور هود مدرن !

البته اشتباه نکنید، منظورمان از این تیتر این نیست که طراحی کاور هود مدرن است ! اجرای یک بخش مدرن میان یک دکوراسیون کلاسیک اشتباهی است که تازه کار ها هم مرتکب آن نمی‌شوند، چه برسد به نیمارکی که سابقه و تجربه زیادی در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه دارد. ولی حالا که نظرتان جلب شد، نگاه دقیق‌تری به کاور هود بیاندازید؛ یک فضای خاص و ابداعی برای قرار دادن لوازم دم دستی موقع آشپزی در این کاور هود تعبیه شده است ! یک ایده خلاقانه که البته توسط کارفرمای عزیز مطرح شد و نیمارکی آن را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرد.


تکمیل آشپزخانه کلاسیک با دکوراسیون کلاسیک منزل

اگر قرار است یک آشپزخانه کلاسیک با کابینت های چوبی و کلاسیک داشته باشید، بهترنیست دیگر بخش های منزل را هم به سبک کلاسیک دیزاین کنید؟ مخصوصا اگر منزلتان متراژ پایینی دارد. همانطور که در ویدیو میتوانید مشاهده کنید، نیمارکی با حذف شومینه‌ی قدیمی که ظاهر جذابی هم نداشته است، فضای کافی برای قرار دادن یک ویترین کلاسیک چوبی را فراهم کرده است و همینطور فضای منزل نیر باز تر شده است.

در راهروی نزدیک ورودی نیز، یک فضا برای کمد وجود داشت که البته نیمارکی آن را هم با سبک و سیاق خود طراحی و اجرا کرد ! یک کمد کلاسیک و جادارکه در عین زیبایی بسیار کاربردی نیز هست. برای طراحی این کمد از رنگ های استفاده شده در کابینت آشپزخانه بهره گرفتیم تا بیشترین همخوانی را بخش های مختلف منزل ایجاد کنیم. پیشنهاد میکنیم حتما ویدیویی که در بالا قرار گرفته است را مشاهده کنید.

نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

پیمایش به بالا