نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت نئوکلاسیک در آشپزخانه پروژه مهرشهر نیمارکی

کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه پروژه مهرشهر نیمارکی

کابینت نئوکلاسیک ، ترند این روزهای دکوراسیون داخلی و اشپزخانه است. بخش زیادی از مراجعین کارفرماهای نیمارکی نیز دوست دار این سبک هستند. بیراه نیست که اگر بگوییم نیمارکی ، در مقوله‌ی کابینت نئوکلاسیک یک متخصص تمام عیار است. پروژه ای که در حال مشاهده آن هستید، یک آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک سفید دارد که شما را به تماشای گالری تصاویر آن دعوت می‌کنیم. این پروژه توسط تیم نیمارکی طراحی و در مهرشهر اجرا شده است.


دکور آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک سفید و رنگ طلایی

کابینت نئوکلاسیک سفید که در این آشپزخانه استفاده شده است، با رنگ طلایی و جذاب تکمیل شده است. رنگ طلایی به وضوح در دستگیره ها و همینطور بین کابینت مشخص است.

میتوانید برای اینکه بیشتر با این سبک آشنا شوید، مقاله‌ی کابینت نئوکلاسیک چیست؟ را مطالعه کنید. همچنین گالری تصاویر زیر را نیز برای شما که به دنبال جزئیات بیشتر هستید، قرار داده ایم.


در اینستاگرام نیمارکی را فالو کنید…

همانطور که میدانید، نیمارکی برای دکوراسیون داخلی منزل و همینطور کابینت آشپزخانه، سبک های متنوعی همچون مدرن، مینیمال، نوردیک و… را طراحی و اجرا میکند. پس میتوانید برای هر سبکی که مد نظرتان است، از نیمارکی بصورت آنلاین و لحظه ای استعلام قیمت بگیرید. برای اطلاع از قیمت کابینت نئوکلاسیک و انواع ام دی اف و.. به صفحه تعرفه های نیمارکی مراجعه کنید.

پیمایش به بالا