نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت نئوکلاسیک سفید آشپزخانه

کابینت نئوکلاسیک سفید – پروژه نیمارکی در ازگل تهران

اجرای کابینت نئوکلاسیک سفید در واحد دوم پروژه ازگل

محبوبیت بالای کابینت نئوکلاسیک سفید در سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست. اما آیا اجرای یک طرح ترند شده، کافیست؟ همین که طرح نئوکلاسیک و رنگ سفید برای پروژه در نظر بگیریم، تضمین کننده زیبایی آن است؟ قطعا خیر ! همراهان قدیمی نیمارکی به خوبی میدانند که ما در منازل شما، به کوچکترین جزئیاتی که باید طراحی و اجرا کنیم، دقت میکنیم. در این واحد از پروژه ازگل، طراحی دکوراسیون آشپزخانه ای را در دست داشتیم که بسیار جذاب بود.
در مطلب قبلی درباره ‘کابینت آشپزخانه مدرن‘ و شیک دیگر واحد این مجتمع در ازگل با شما صحبت کرده ایم.


اجرای کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک همراه رندر 3D

ما در نیمارکی عاشق چالش ها هستیم ! چالش اصلی ما در این پروژه، رنگ بندی برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه بزرگ برای یک واحد 230 متری به سبک نئوکلاسیک بود؛ برای رد شدن از این چالش، یک راهکار وجود داشت که نیمارکی در آن حرفه ای است ! طراحی سه بعدی پیش از اجرا، راه حل معجزه اسای این پروژه بود. پیش از شروع پروژه و با استفاده از طراحی 3D چند خروجی واقع گرایانه در طرح و رنگ های مختلف را به کارفرما ارائه کردیم. استفاده از این رندر سه بعدی باعث شد کارفرما طرح نهایی را پیش از اجرا ببیند و رنگ بندی ای را که بیشتر از بقیه مورد پسندش بود، انتخاب کند.

در این آشپزخانه جذاب و زیبا، از کابینت طرح نئوکلاسیک سفید، کاشی بین کابینتی با طرح آجر و مثل همیشه از سنگ طبیعی برای صفحه ها استفاده کردیم. این آشپزخانه تماماً با کابینت های پلی اورتان اجرا شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، یک جزیره زیبا و البته کاربردی نیز در این آشپزخانه تعبیه کردیم. جزیره ای که نیاز خانم خونه به کشو را کاملا برطرف میکند و فضای بسیار خوبی در اختیار شما قرار میدهد. البته به قول نیما نوری “کشو در آشپزخانه بسیار کاربردیه و به درد میخوره” …

ویدیوی آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک سفید و بخش های دیگر منزل

همخوانی دیگر بخش های منزل با آشپزخانه نئوکلاسیک سفید

خب، بگذارید یک تصویر ذهنی برایتان بسازیم؛ یک خانه با آشپزخانه لوکس و کابینت های نئوکلاسیک که سفیدرنگ هستند تصور کنید. حال سر بچرخانید و در بخش ورودی خانه یک جاکفشی بزرگ و جادار اما به رنگ گردویی را ببینید ! جذاب نیست، درست است؟ پس در نیمارکی، برای این منزل مسکونی، یک جاکفشی بسیار زیبا و جادار که با طراحی کلیِ منزل همخوانی داشته باشد، طراحی کردیم، ساختیم و در جلوی درب ورودی نصب کردیم. نکته بسیار مثبت در ورودی این منزل، فضای مناسب برای جاکفشی بود که به ما اجازه داد یک آینه قدی روی درب جاکفشی قرار دهی. وجود یک آینه قدی در ورودی منزل، بسیار مهم است. علاوه بر اینه قدی، این جاکفشی هم فضای بسیار خوبی برای تعداد زیادی کفش دارد و هم رگال لباس در آن قرار گرفته است. این نکات همراه تصاویر این جاکفشی در ویدیو بالا بصورت کاملتر وجود دارد.


کمد دیواری جادار برای اتاق خواب ایرانی !

علاوه بر کابینت نئوکلاسیک سفید رنگی که برای این واحد کار شده است، یکی دیگر از تفاوت هایی که این واحد 230 متری با دیگر واحد این مجموعه دارد، بزرگ تر بودن اتاق خواب های آن است. این فضای بیشتر در اتاق خواب ها باعث شده است دست طراح نیز باز باشد. بصورتی که یک دیوار از اتاق خواب کاملا به کمد دیواری اختصاص یافته است و این مزیت بزرگی است. کمد دیواری هایی که توسط نیمارکی طراحی و ساخته شده است، علاوه بر اینکه از فضای بسیار مناسب برخوردار است، آینه های قدی کاربردی نیز دارد.


نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

پیمایش به بالا