نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت پولیشی سفید

کابینت پولیشی سفید + دکوراسیون داخلی پروژه شهرآرا

در این پروژه برای کابینت آشپزخانه، از کابینت پولیشی سفید استفاده کرده ایم. طراحی و دیزاین این آشپزخانه‌ی مدرن و زیبا توسط تیم نیمارکی انجام شده است. در کنار این آشپزخانه زیبا، دیگر بخش های منزل نیز دستخوش تغییرات جذابی شده اند. این پروژه دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه پولیشی، از صفر تا صد توسط تیم نیمارکی طراحی ، تولید و اجرا شده است.

همانطور که احتمالا میدانید، قبل تر در پروژه های مختلف درباره کابینت آشپزخانه پولیشی صحبت کردیم و تصاویر آنها را دیدده اید. همینطور اطلاعات کامل و جامعی درباره اینکه کابینت پولیشی چیست و چه کاربردی دارد نیز در صفحه‌ی اختصاصی آن برایتان آماده کرده که پیشنهاد میکنیم حتما مطالعه کنید.

قبل از هر چیز، ویدیوی این پروژه را تماشا کنید!


خب اگر ویدیو بالا را دیده باشید، با بخش های مختلف این منزل که طراحی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه آن را نیمارکی انجام داده بود، آشنا شده اید. حال بدون هیچ توضیح اضافه ای شما را به تماشای تصاویر گالری پروژه کابینت پولیشی سفید نیمارکی دعوت میکنم.


البته این منزل در بخش های دیگر نیز طعم طراحی نیمارکی را چشیده است. که در گالری زیر تصاویر آن را مشاهده میکنید. استفاده از تریب رنگ مشکی و طلایی و دیزاین خیره کننده ای که حس و حال لوکس و luxury این منزل را تکمیل کرده است.


تصاویر بیشتردر گالری زیر


نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید…

پیمایش به بالا