نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده - پروژه نازی آباد

دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده +ویدیو

اجرای یک دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده شیک در پروژه نازی آباد توسط نیمارکی

امروز قصد داریم یک دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده جذاب را در این مطلب با شما به اشتراک بگذاریم. دکوراسیون داخلی مدرن، برخلاف تصور غلطی که شکل گرفته است، لزوما نیازمند متریال هایگلاس نیست ! نیمارکی در این پروژه که شامل طراحی داخلی مدرن و البته اجرا نیز بود، خلاف این باور را ثابت کرده است. در این مطلب همراه ما باشید تا ببینید دیزاین مدرن و لوکس چقدر زیبا همزمان کنار هم قرار گرفته اند.


زیباترین کابینت آشپزخانه مدرن با متریال لوکس

اجازه دهید این پروژه را با آشپزخانه‌اش شروع کنیم. در این آشپزخانه با طراحی مدرن، برای کابینت ها نیمارکی کمی خلاقیت را چاشنی کار خود کرد. ما از چوب بلوط و MDF درجه یک با رنگ پلی اورتان استفاده کردیم. ترکیبی که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، زیبایی و چشم نوازی خاص خودش را دارد. ترکیب رنگ سفید MDF و قهوه‌ی چوب بلوط، یک ترکیب بی نظیر و بسیار زیبا است. تکمیل کننده‌ی این پازل در آشپزخانه استفاده دقیق و هنرمندانه از نورپردازی زیر کابینت بوده است. ما برای نورپردازی در این آشپزخانه با کابینت پلی اورتان و چوب بلوط، با بهره بردن از تاچ دیمر جذابیت طراحی آشپزخانه را چند برابر کردیم. و البته شایان ذکر است که با این ایده و استفاده از نور در طراحی کابینت ها، بین قسمت های مختلف یک تفاوت نیز ایجاد کردیم. این آپشن زیبا و کاربردی در تصاویر و ویدیوها کاملا مشخص است.

ویدیوی پروژه نازی آباد، نکات بیشتر و اتاق خواب هارا در ویدیو مشاهده کنید.


آشپزخانه جزیره ای شیک و لوکس با طراحی مدرن !

قطعا توجه شما هم به یک جزیره بسیار زیبا در این آشپزخانه جلب شده است. جدای از بحث کاربردی بودن جزیره، اجازه دهید طراحی مدرن آن را بررسی کنیم. مشخص است که رنگ جزیره آشپزخانه با کابینت ها تفاوت دارد. اما طراحی آن کاملا مدرن است و همسو با طراحی آشپزخانه است. علت انتخاب رنگ متفاوت آن، ایجاد هارمونی در تمام منزل و در نگاه کلی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن برای این منزل بوده است. مقصودی که به خوبی به آن دست یافتیم و میتوانید هارمونیک بودن طراحی را در تصاویر و ویدیو کاملا مشاهده کنید. البته با کمی دقت متوجه یک نکته دیگر نیز خواهید شد، به تصاویر نگاه کنید. صفحه روی کابینت ها یک سنگ طبیعی با کیفیت بسیار بالا است. طرح این سنگ در کنار طراحی جزیره باعث همخوانی بی نظیر در طراحی کلی منزل و همینطور آشپزخانه شده است.


طراحی داخلی منزل به سبک مدرن در تمام بخش ها

بخش بعدی که قطعا در این منزل توجهتان را جلب می‌کند، جاکفشی و Wardrobe با طراحی مدرن و فوق العاده شیک و زیبا است. این بخش روبروی درب ورودی منزل کار شده است. این Wardrobe تماما از چوب بلوط ساخته شده است که در بعضی بخش ها با استفاده از CNC شیاردار شده است. نورپردازی این بخش نیز بسیار چشم نواز است. این نورپردازی روی چوب بلوط CNC خورده در کنار نشیمن لمسه خورده، یک فضای متفاوت و لذت بخش را ایجاد کرده است. این بخش از منزل بسیار نزدیک به TV Wall جذابی است که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.


این تی وی وال مدرن و مینیمال جذاب!

در بخش بعدی این منزل که دکوراسیون مدرن و فوق العاده شیک و زیبایی دارد، به TV Wall میرسیم. در این بخش برای ساخت تی‌وی وال از یک طراحی مینیمال و مدرن پیروی کرده ایم. طراحی ساده و چشم نوازی که به جرئت یکی از زیباترین تی‌وی وال هایی است که میتوانید داشته باشید. برای دوری از شلوغی و ضمن حفظ کردن لوکس بودن طراحی، به جای استفاده از اسلب های گران قیمت سنگ، از یک طراحی مینیمال با نورپردازی برای زیبایی بخشیدن به TV Room این منزل استفاده کردیم. و خب نتیجه این ایده ها و خلاقیت ها، بسیار رضایت بخش بود.


دکوراسیون پذیرایی مدرن، فوق العاده شیک و ساده

در پذیرایی این پروژه همانند دیگر بخش ها، به دنبال سبک مدرن بوده ایم. دکوراسیون مدرن برای پذیرایی باعث هماهنگی و ایجاد هارمونی در تمام بخش های منزل شده است. ما در نیمارکی برای این پروژه یک پذیرایی مینیمال و مدرن طراحی و اجرا کردیم. برای دکوراسیون پذیرایی از هرگونه المان و طراحی ای که باعث شلوغی فضا شود، دوری کردیم. با استفاده از کناف دو صفحه سفید جذاب و دوست داشتنی در سبک مینیمال و مدرن ساختیم. پیاده سازی یک دکوراسیون مدرن و مینیمال در این پروژه، هیچگونه تاثیر منفی ای بر لوکس بودن آن نداشته است. چه بسا بتوان این دکوراسیون را یکی از مدرن ترین طراحی های لوکس دکوراسیون داخلی نیز قلمداد کرد.

نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

دکوراسیون پذیرایی مدرن، فوق العاده شیک و ساده

بخش آخر اما بسیار مهم و پرارزش این پروژه، اتاق خواب ها هستند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب های پروژه مدرن نازی آباد، یک نکته بسیار پر رنگ تر از دیگر موارد بود؛ ما در نیمارکی اتاق خواب هایی را طراحی و اجرا کردیم که بیشترین میزان آرامش را ایجاد کنند. استفاده از رنگ های اصولی و درست، کم کردن شلوغی های اضافی و برخی موراد جزئی دیگر به هرچه کمتر شدن تنش و اضطراب در طولانی مدت کمک شایانی می‌کند. در این منزل زیبا و دوست داشتنی، طراحی دکوراسیون دو اتاق خواب نیز توسط نیمارکی انجام شد. یک اتاق خواب دخترانه‌ی شیک و دوست داشتنی؛ و یک اتاق خواب جذاب و پر انرژیِ پسرانه ! طراحی اتاق خواب ها نیز همسو با تمام دکوراسیون منزل مدرن بوده است.

پیمایش به بالا