نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت آشپزخانه مدرن گیشا

کابینت آشپزخانه خاص آوانگارد،گیشا

دکوراسیون آشپزخانه خاص به سبک آوانگارد در پروژه گیشا

کابینت آشپزخانه خاص به سبک آوانگارد، چگونه است؟ کابینت آشپزخانه مدرن در سال های اخیر، بسیار پرطرفدار بوده است. ولی نه برای کسانی که دنبال طرح های خاص هستند! نیمارکی با توجه به خواسته‌ی کارفرما در پروژه گیشا، دکوراسیون آشپزخانه خاص و دوست داشتنی ای را به سبک آوانگارد طراحی و اجرا کرده است. تصاویر و ویدیو های این پروژه را میتوانید در این صفحه مشاهده کنید.


دکوراسیون کابینت آشپزخانه خاص با طراحی دلچسب

اگر به صورت تخصصی قرار باشد درباره این کابینت آشپزخانه صحبت کنیم، باید بگوییم از یک طراحی خاص آوانگار برای دکوراسیون این آشپزخانه استفاده شده است. کابینت با رنگ پلی اورتان با ترکیب رنگ های شیری صدری طراحی و دیزاین شده است. اما اجازه دهید کمی از این فضای تخصصی فاصله بگیریم و بیشتر از زیبایی این اشپزخانه لذت ببریم. به رنگ ها و ترکیب خطوط این آشپزخانه دقت کنید؛ حس سرزندگی و تازگی در این اشپزخانه موج میزند. استفاده از رنگ های روشن و سبز صدری، به این اشپزخانه روح بخشیده است. به جایگیری عناصر و وسایل آشپزخانه هم اگر دقت کنید، خواهید دید به گونه ای قرار گرفته است که بیشترین فضا را در اختیار افراد قرار دهد؛ همچنین بسیار اصولی و کاربردی باشد و رفت و آمد های داخل شپزخانه را بهبود ببخشد.


ویدیو های پروژه گیشا، در بخش های مختلف

کاشی بین کابینت آشپزخانه آوانگارد چگونه باشد؟

در دکوراسیون آشپزخانه عناصر و عوامل زیادی نقش دارند. مهم ترین آن کابینت است و تکمیل کننده‌ی آن ، کاشی بین کابینتی ! در پروژه گیشا، نیمارکی دوست داشت تا طراحی خاص و ماندگاری ایجاد کند. رنگ های شیری، صدری و فندقی همگی یادآور المان های طبیعی هستند. با طراحی های سه بعدی متعدد و پس از جلسات مختلف تیم نیمارکی تصمیم گرفت از یک طرح آجری برای کاشی بین کابینتی در آشپزخانه استفاده کند.

همخوانی دکوراسیون خاص آشپزخانه با منزل

درست است که آشپزخانه فضای متفاوتی از پذیرایی و بخش های دیگر منزل است؛ اما به این معنی نیست که بتوان هماهنگی این فضاها را از بین برد. نیمارکی برای بخش های مختلف در پروژه گیشا، زبان طراحی و نگرش خود را به گونه ای اعمال کرده است تا سکشن های مختلف منزل در تضلاد با یکدیگر نباشند. نیمارکی وظیفه دیزاین بخش های دیگر منزل را نیز در این پروژه بعهده داشته است، نظیر ورودی منزل، اتاق خواب ها، و حتی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام که در مطلب جداگانه ای قرار گرفته است، به دور از تضاد و پارادوکس پیاده سازی شده است. حتی نشیمن کرم رنگ لمسه خورده ای که در دیگر پست نیمارکی قابل مشاهده است با دقت بسیار طراحی و ساخته شده است.


نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

پیمایش به بالا