نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت آشپزخانه کوچک از طراحی سه بعدی تا اجرا

کابینت آشپزخانه کوچک، از رندر سه‌بعدی تا اجرا

اگر برای کابینت آشپزخانه کوچک منزل خود دنبال ایده هستید، جای درستی آمده اید! در این پروژه کارفرما از کوچک بودن آشپزخانه خود بسیار ناراحت بود و از طراحی کابینت های قدیمی شکایت داشت. ابتدا در تصویر زیر طراحی قدیمی آشپزخانه را ببینید:

Nimarchy.com - کابینت آشپزخانه کوچک از طراحی سه بعدی تا اجرا - قبل از اجرا

تیم طراحی سه بعدی نیمارکی دست به کار شد. پس از صحبت با کارفرما و شناخت نیاز و سلیقه‌ی او، یک رندر نزدیک به واقعیت از آشپزخانه ای که قرار بود اجرا کنیم، آماده کردیم.تصاویر سه بعدی زیر، همان رندر ها هستند.

برای بزرگنمایی تصاویر روی آنها کلیک کنید.

برای اجرای کابینت آشپزخانه کوچک و نقلی ای که مشاهده میکنید، سبک نئوکلاسیک را انتخاب کردیم. سبک محبوب نیمارکی که در آن بی رقیب است. علاوه بر زیبایی، فضای این آشپزخانه نیز پس از اجرا تغییر بسیار چشم گیری کرد. کابینت های بسیار بیشتر برای قرار دادن وسایل ایجاد کردیم. همینطور جزیره به سبک نئوکلاسیک که فضای مناسبی در اختیار ساکنین منزل قرار داده است نیز طراحی و اجرا کردیم.

گالری زیر، تصاویر واقعیِ آشپزخانه پس از اجرا است.

برای بزرگنمایی تصاویر روی آنها کلیک کنید.

برای صفحه‌ی روی جزیره، از اسلب سنگ طبیعی استفاده شده است. نما و جلوه‌ی این سنگ بسیار زیبا و چشم نواز شده است. برای صفحه‌ی روی کابینت ها از HPL که دقیقا طرح همان سنگ روی جزیره را دارد استفاده کرده ایم. با این روش کابینت نئوکلاسیک همراه سنگ طبیعی که بسیار زیبا می‌شود، قیمت تمام شده‎‌ی کمتری هم خواهد داشت.

قیمت کابینت نئوکلاسیک در صفحه تعرفه های نیمارکی بروز است. میتوانید در بازدید از این صفحه قیمت انواع کابینت و کمد دیواری و همینطور طراحی سه بعدی را نیز مشاهده کنید.

بعنوان نکته درباره این پروژه شاید بد نباشد اشاره کنیم فضای بین کابینت ها نیز کاشی طرح آجر کار شده است. این کاشی علاوه بر زیبایی، هم بسیار با دوام است و هم تمیز کردن آن راحت است.

نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید:

پیمایش به بالا