نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت نئوکلاسیک طوسی

کابینت نئوکلاسیک طوسی محبوب‌ترین رنگ آشپزخانه [+ 6 راز سبک نئوکلاسیک]

0
(0)

کابینت نئوکلاسیک طوسی

راز جذابیت و خاص بودن کابینت نئوکلاسیک طوسی در چیست؟ کابینت نئوکلاسیک طوسی انتخاب سلیقه های خاص است. بدون شک نئوکلاسیک یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در طراحی کابینت است که طیف رنگی گسترده‌ای را به واسطه تنوع جنس و پتانسیل بالای این سبک در پذیرش رنگ‌ها دارد.

یکی از رنگ‌ها پرطرفدار و متناسب در اجرای کابینت‌های نئوکلاسیک رنگ طوسی است؛ در واقع این رنگ در اکثر متریال‌هایی که برای تولید کابینت نئوکلاسیک استفاده می‌شود قابل اجرا است.

کابینت نئوکلاسیک طوسی از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی است؛ اگر به این مدل کابینت علاقه‌مند هستید بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

جنس کابینت های نئوکلاسیک طوسی

کابینت‌های نئوکلاسیک ازنظر جنس انعطاف بالایی دارند و این سبک کابینت را از متریال‌های مختلفی ازجمله ام‌دی‌اف، چوبی طبیعی، پلی‌اورتان، پولیش، پلی‌استر و… تولید کرد.

در واقع جنس بدنه اصلی این مدل کابینت اغلب از ام‌دی‌اف خام با ضخامت‌های مختلف است که توسط روکش‌های مختلف وکیوم شده یا با مواد و رنگ‌های مخصوص کاور می‌شود.

همانطور که می‌دانید کابینت‌های نئوکلاسیک خود طرح‌های مختلفی (انزو، ممبران و…) دارند و در بسیاری از مواقع جنس کابینت به طرح آن بستگی دارد.

برای مثال در طرح انزو غالبا از متریال پولیش یا پلی‌اورتان (ترکیب ام‌دی‌اف و رنگ) استفاده می‌شود؛ درحالی که در طرح ممبران از مغذی ام‌دی‌اف با وکیومی از جنس پی‌وی‌سی استفاده می‌شود.

اما زمانی که از کابینت نئوکلاسیک طوسی صحبت می‌کنیم گزینه‌های ما برای انتخاب متریال محدودتر می‌شوند؛ برای مثال ممبران که تنها در رنگ سفید تولید می‌شود و چوب طبیعی و روکش‌های طرح چوب حذف می‌شوند.

در واقع بهترین انتخاب‌ها برای اجرای کابینت طوسی نئوکلاسیک از نظر جنس کابینت‌های پولیشی و پلی‌اورتان یا وکیوم‌های طوسی هستند که در حالت مات و نیمه براق جلوه فوق‌العاده‌ای دارند.

طراحی کابینت نئوکلاسیک طوسی

کابینت‌های سبک نئوکلاسیک از نظر مدل، طراحی‌های مختلف و پتانسیل بالایی دارند؛ طرح شما می‌تواند انزو باشد که بیشتر از متریال پولیشی برای آن استفاده می‌شود.

در طرح انزو لبه درب‌ها به وسیله دستگاه CNC برش خورده و ضخامت لبه‌ها نسبت به قسمت مرکزی کمتر می‌شود.

مدل کابینت شما می‌تواند در طرح انزو نباشد و برروی آن قاب‌ها، خطوط و انحناهای ساده، طرح‌های ظریف، نقش‌های قرینه ابتدایی و… اجرا شود.

بطور کل سبک نئوکلاسیک سادگی سبک مدرن و شکوه سبک کلاسیک را تلفیق کرده است به همین دلیل کابینت نئوکلاسیک طوسی در عین لوکس بودن بسیار اصیل و چشمگیر است.

شما می‌توانید باتوجه به سلیقه، مساحت و مدل آشپزخانه، پلان کلی کابینت را به شکل دلخواه با استفاده بهینه از فضا طراحی کنید. در نیمارکی شما می‌توانید با خیال راحت برای خرید کاینت نئوکلاسیک طوسی در طرح و پلان مورد علاقه خودتان تصمیم بگیرید.

کابینت نئوکلاسیک می‌تواند همراه با ویترین، پنجره، جزیره و… باشد؛ این سبک دست شما را در اجرای درب‌های افقی و عمودی با اندازه متفاوت، کشوهای متعدد و… باز می‌گذارد.

کابینت نئوکلاسیک طوسی مناسب چه فضایی است؟

برخلاف برخی از سبک‌ها، کابینت‌های طوسی نئوکلاسیک محدودیت کمتری برای اجرا در فضای مختلف دارند؛ به شکلی که این مدل کابینت را در بیشتر آشپزخانه‌ها می‌توان اجرا کرد.

در واقع انعطاف بالای این سبک کابینت در طراحی باعث شده است که بتوانید آن را با فضای داخلی مختلف از نظر متراژ، پلان، روشنایی و دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید.

کابینت طوسی نئوکلاسیک می‌تواند در سبک انزو، پلان یکپارچه، با حداقل تزئینات و کمترین جزئیات نیز طراحی شود که در این حالت می‌تواند مناسب فضای کوچک، دکورهای مدرن و مینیمال نیز باشد.

ازطرفی هرچقدر که فضا بزرگتر و پلان آشپزخانه بازتر باشد طراحی کابینت شما می‌تواند پرکارتر با تزئینات و جزئیات بیشتری باشد و دست شما برای اجرای ویترین، جزیره، طاق، ستون، پنجره و… بازتر است.

ازطرفی سبک نئوکلاسیک و رنگ طوسی به راحتی با بسیاری از دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود و شما می‌توانید این مدل کابینت را برای دکورهای مدرن، کلاسیک، فانتزی و مینیمال و… اجرا کنید.

بنابراین اگر به دلایل مختلف برای انتخاب سبک و رنگ کابینت آشپزخانه خود محدود و مردد هستید این مدل کابینت می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

مزایای کابینت نئوکلاسیک طوسی

هر سبک و مدل کابینتی از مزایای خاص خود برخوردار است و کابینت طوسی نئوکلاسیک نیز دارای مزایای زیر است:

  • قابل اجرا در آشپزخانه‌هایی با متراژ، پلان و روشنایی مختلف
  • قابل اجرا در اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی
  • داشتن ظاهر لوکس و مجلل
  • قابل اجرا به شکل مات و نیمه‌براق
  • مقاومت بالا به واسطه استفاده از متریال با ضخامت بالا
  • کیفیت رنگ سطحی (مقاومت رنگ‌های پولیشی و پلی‌اورتان)
  • امکان اجرا با روکش‌های وکیومی طوسی
  • پتانسیل بالای این مدل کابینت در طراحی جزئیات و پلان کلی متناسب با فضای داخلی
  • امکان اجرای این سبک کابینت با بودجه‌های مختلف
  • امکان استفاده از یراق، تزئینات، متریال مکمل و… در طراحی کابینت طوسی نئوکلاسیک
  • امکان استفاده بهینه از تمام فضای داخلی آشپزخانه
  • نظافت و نگهداری آسان و…

تفاوت کابینت انزو و نئوکلاسیک طوسی

بسیاری از افراد تفاوت یا رابطه بین کابینت‌های انزو طوسی با نئوکلاسیک طوسی را نمی‌دانند؛ البته بیان تفاوت در این مورد نمی‌تواند چندان درست باشد.

در واقع کابینت انزو در دسته کابینت‌های نئوکلاسیک قرار می‌گیرد و به نحوی زیرمجموعه آن است؛ با این تفاوت که برش‌های اطراف درب این کابینت الهام گرفته از برند انزو شرکت ایتالیایی zentique است.

ازطرفی برای تولید کابینت نئوکلاسیک طوسی طرح انزو عموما از متریال پولیش استفاده می‌شود اگرچه می‌توان از پلی‌اورتان نیز برای آن استفاده کرد.

قیمت کابینت نئوکلاسیک طوسی

پیدا کردن بهترین قیمت برای کابینت نئوکلاسیک در نیمارکی کار اصلا سختی نیست. کابینت نئوکلاسیک از نظر قیمت رنج گسترده‌ای دارند چراکه فاکتورها و جزئیات بسیاری در تعیین قیمت نهایی آن‌ها تاثیرگذار است؛ ازجمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت و ضخامت بدنه اصلی کابینت
  • نوع وکیوم یا رنگ روکش نهایی کابینت و کیفیت آن
  • طرح بدنه کابینت، میزان تراش‌ها، جزئیات، تزئینات و سختی اجرای آن
  • مدل پلان کلی کابینت
  • نوع و کیفیت یراق‌ و متریال مکمل بکار رفته در تولید کابینت و…

نکته مثبتی که در مورد قیمت این مدل کابینت وجود دارد این است که می‌توان آن را با بودجه‌ اقتصادی نیز اجرا کرد.

جمع‌بندی

کابینت نئوکلاسیک طوسی می‌تواند یک انتخاب همیشگی برای آشپزخانه شما باشد چراکه با اکثر فضاها و دکورها از نظر سبک و رنگ هماهنگی دارد و ازطرفی در بلندمدت دمده نمی‌شود.

این مدل کابینت در کنار جادار بودن به شما امکان طراحی دلخواه را می‌دهد و می‌توانید تعداد درب‌ها و کشوها را براساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

جدیدترین طراحی ها را در اینستاگرام نیمارکی ببینید

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کن !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفر باش که امتیاز میدی !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا