نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com- دکوراسیون خانه مدرن ایرانی توسط نیمارکی در تهرانپارس

دکوراسیون خانه مدرن ایرانی توسط نیمارکی در تهرانپارس

اجرای دکوراسیون خانه مدرن ایرانی

دکوراسیون خانه ایرانی همواره زیبایی های منحصر بفرد خود را داشته است. طرفداران دکوراسیون داخلی هم در این سال ها روز به روز بیشتر شده اند. پس تکلیف کسانی که دل در گروی هر دو سبک دارند چیست!؟ 🙂 نیمارکی در پروژه تهرانپارس با زیرکی خاصی، ضمن حفظ زیبایی های خانه ایرانی، طراحی مدرن و نئوکلاسیک را نیز اجرا کرده است. اجرای دکوراسیون خانه مدرن ایرانی اصلا کار ساده ای نیست. به سادگی میتوان مرز باریک بین یک طراحی چشم نواز و یک فاجعه را رد کرد ! ما در نیمارکی به خوبی از عهده‌ی این وظیفه برآمدیم. در ادامه توضیحات و گالری تصاویر این پروژه را همراه ما به تماشا بنشینید.


ریزه کاری های اجرای دکوراسیون مدرن در یک منزل ایرانی

اولین چالش نیمارکی در این پروژه، حفظ عناصر اصلی منزل و استفاده از آنها در دکوراسیون جدید بود. اولین عنصر، مبلمان ! تمایل ما به حفظ مبلمان در دکوراسیون جدید باعث شد تا دست به کار شویم و مبل ها را بازسازی کنیم. ما قبل از اجرا با استفاده از طراحی سه بعدی میدانستیم طرح و رنگ هر بخش چگونه است. پس تعداد مبل ها و رنگ پارچه و چوب را تغییر دادیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. چه در مبلمان استیل و چه در مبل های ال که طراحی مدرن و زیبایی داشتند، این تغییرات بسیار مثبت و چشم نواز بود. در بخشی که مبل راحتی و ال قرار گرفته بود، یک TV Wall بسیار زیبا هم تعبیه شده است. ترکیب این TV Wall و مبلمان بازطراحی شده توسط نیمارکی، یک فضای دکوراتیو و خاص را، به زیباترین شکل رقم زد. در ویدیو توضیحات بیشتری درباره متقارن سازی دکوراسیون به وسیله کناف و ابزارهای پلی اورتان داده شده است؛ لذت تماشای این ویدیو را از دست ندهید.

ویدیوی پروژه تهرانپارس


تاثیر نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرن

اگر مجله نیمارکی را دنبال کرده باشید، احتمالا مطلبی که درباره‌ی اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرن منتشر کرده ایم، خوانده اید. در این پروژه بهبود نور منزل، یکی از مهم ترین کارهایی بود که نیمارکی انجام داد. نکته ای که در تصاویر هم به وضوح مشخص است، حجم نور زیاد و بسیار خوب است. ما برای رسیدن به بهترین نتیجه در طراحی داخلی مدرن این منزل بیش از 10 هالوژن و همینطور استفاده از هالوژن های بسیار پرنور برای نورپردازی بوده است. نکته بسیار مهم دیگر، نقاشی رنگ روغن به رنگ سفید بوده است. این نکته کمک بسیار زیادی به پرنور نشان دادن فضا می‌کند. در ادامه به بررسی طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک این پروژه میپردازیم. اما پیش از آن توصیه میکنیم اگر ویدیوی بالا را ندیده اید، حتما آن را مشاهده کنید. موردِ تکمیل کننده‌ی این بخش، فضای نهارخوری یا Dining Room است که در ویدیو بصورت مفصل درباره آن صحبت شده است.


طراحی آشپزخانه مدرن با کابینت نئوکلاسیک

کابینت های اجرا شده در این آشپزخانه، با طرح نئوکلاسیک طراحی و اجرا شده است. در این آشپزخانه و کابینت ها مثل دیگر بخش های منزل، رنگ اصلی از همان سه رنگ خنثی استفاده شده است. چه در رنگ کابینت ها، چه رنگ لمینت و کفپوش، به همین شکل است. اما نیمارکی و خلاقیت های بی حد و مرز آن، باعث یک اتفاق بسیار زیبا شده است. با خلاقیت تیم طراحی نیمارکی و البته کمی چاشنی شیطنت، رنگ کاور هود در آشپزخانه را به رنگ طوسی کار کردیم. البته برای طراحی آن هم با کمی تغییرات، از فرم ساده خارج شد و یک دیزاین خلاقانه اجرا کردیم. همین نکته کوچک باعث شد تا طراحی نیمارکی برای اشپزخانه نئوکلاسیک این منزل، متمایز و چشم نواز باشد. برای انتخاب رنگ کاور هود، از رنگ دی کروم و مونوکروم که در بخشهای دیگر منزل مثل مبل ال نیز دیده میشود، استفاده کرده ایم. برای این آشپزخانه مدرن، یک سینک کورین اجرا شده است. در مقایسه با سینک های استیل مزایا و معایب مختلفی را میتوان برای سینک های کورین برشمرد. اما نکته اصلی که باعث شد در این آشپزخانه از آن استفاده کنیم، زیبایی و همخوانی بسیار زیاد با طراحی کابینت های آشپزخانه بود. البته آنتی باکتریال و ضدخش بودن آن نیز در کنار زیبایی و کیفیت بالایی که دارد، از دیگر دلایل انتخاب نیمارکی بوده است. نور مناسب آشپزخانه یک نکته بسیار مهم است. تصاویر و ویدیو ها مشخض است که نیمارکی برای این مشکل نیز، راهکار خلاقانه و جذاب داشته است. استفاده مفید از فضای خالی داخل سقف آشپزخانه با استفاده از طرح های CNC شکیل هم باعث زیبایی و هم پرنور تر شدن آشپزخانه شده است. نکته اصلی برای پرنور تر بودن آشپزخانه، استفاده از مهتابی های LED است. تکمیل کننده‌ی آشپزخانه، یک سوپری یخچالی زمینی است که در ویدیو درباره آن توضحات کامل داده شده است.


نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

پیمایش به بالا