نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com دکوراسیون داخلی،کابینت آشپزخانه و اتاق خواب و کمد مرزداران

دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه، اتاق خواب و کمد

پروژه مرزداران شامل دکوراسیون داخلی، کابینت آشپزخانه پولیشی و همینطور دکور اتاق خواب ها و ساخت و تعبیه کمد دیواری بوده است. بله، یک پروژه‌ی تمام و کمال است 🙂 نیمارکی طبق معمول با استفاده از خلاقیت تیم طراحی خود، رندر 3D یا همان طراحی سه بعدی پروژه را طبق خواسته های کارفرما تولید و به تایید ایشان رسانده است.

کابینت آشپزخانه پولیشی پروژه مرزداران

کابینت پولیشی به دلیل متریال خاصی که دارد، مزایای بسیاری نیزدارد. به همین علت است که انتخاب بسیاری از مشتریان عزیز ما برای کابینت آشپزخانه منزل‌شان، کابینت پولیشی است. کابینت پولیشی با آن جلوه‌ی براق و زیبایش، انتخاب بسیار مناسبی برای دکوراسیون به سبک مدرن است. البته که یک دکوراسیون مدرن فقط به کابینت آشپزخانه نباید ختم شود…

برای بزرگنمایی تصاویر گالری روی آن‌ها کلیک کنید.


دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن

ایده طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در منزل، یک ایده جذاب و وسوسه کننده است. ولی باید و نباید هایی نیز دارد که در مقاله‌ی سبک مدرن در دکوراسیون داخلی چگونه است؟ به تفصیل به آن پرداخته ایم. (این مقاله را از دست ندهید!)

حال بیایید به پروژه مرزداران نگاهی بیاندازیم. هماهنگی بین طراحی آشپزخانه، پذیرایی و حتی راهروهای منتهی به اتاق خواب ها، کار سخت و پر از نکته بود که البته نیمارکی به بهترین شکل ممکن از عهده آن بر آمده است.


دکوراسیون و کمد دیواری اتاق خواب

دکور اتاق خواب های این پروژه در دو فضای کاملا متفاوت طراحی و اجرا شده است. یک اتاق پسرانه‌ی جذاب و دوست داشتنی و یک اتاق خواب مدرن و مجهز همراه با تمامی امکانات در این منزل ساخته ایم. تفاوتی ندارد که در یک اتاق خواب کلاسیک باشید یا در مدرن ترین اتاق خواب دنیا ! یک کمد دیواری خوب، قطعا همیشه لازم‌تان می‌شود.نیمارکی با توجه به فضا و همینطور نیاز کارفرمای عزیز، کمد ها را طراحی وبا بهترین متریال ساخته است. تصاویر گالری زیر مربوط به اتاق خواب ها وکمد ها، سرویس های بهداشتی و حمام و دیگر بخش های این پروژه است. برای بزرگ‌نمایی تصاویر، روی آن‌ها کلیک کنید.


در اینستاگرام نیمارکی را فالو کنید

پیمایش به بالا