نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com-دکوراسیون-منزل-ساده-و-شیک-در-جنت-آباد-8

دکوراسیون منزل ساده و شیک پروژه جنت آباد

دکوراسیون منزل ساده و شیک

اجرای یک پروژه دکوراسیون منزل ساده و شیک در جنت آباد، برای نیمارکی یکی از لذت بخش ترین کارها بود. در این منزل که تصاویر آن را مشاهده میکنید، خبری از طراحی های شلوغ و یا حتی دکوراسیون عجیب و غریب نیست. نیمارکی برای اجرای این پروژه، سراغ دکوراسیون مینیمال رفته است. بخش های مختلف دکوراسیون این منزل در نهایت زیبایی و چشم نوازی، ساده هستند؛ این هنر نیمارکی در طراحی و دکوراسیون است.


نکات اصلی دکوراسیون منزل ساده و شیک نیمارکی در جنت آباد

نیمارکی در فاز اول، با طراحی سه بعدی دکوراسیون مینیمال ایده های خود را پیاده کرد، آن ها را سنجید و در نهایت بهترین طرح را برای پیاده سازی انتخاب کرد. طرحی که خروجی آن هم لبخند رضایت روی لب های کارفرما نشاند و هم برای تمام مراحل آن برای تیم نیمارکی لذت بخش بود. نیمارکی برای اولین بخش در این پروژه، که شاید بتوان آن را دوست داشتنی ترین بخش این دکوراسیون شیک و ساده هم دانست، سراغ طراحی و ساخت یک TV Wall مینیمال و چشم نواز رفت. این TV Wall جذاب و زیبا با استفاده از کناف و ام دی اف پلی اورتان ساخته شده است. نمای شیاری زیبایی که مشاهده میکنید دقیقا با استفاده از همین MDF پلی اورتان ساخته شده است. تکمیل کننده این این دیزاین، یک میز تلویزیون مدرن و مینیمال بود که در عین زیبایی فضای طراحی شده را شلوغ نکند. این میز TV توسط نیمارکی طراحی و با استفاده از MDF AGT ترکیه ساخته شد. تکمیل کننده این TV Wall یک نور مخفی است که فضا را بسیار با طراوت کرده است.


ویدیوی پروژه جنت آباد، به جزئیات دکوراسیون ساده و شیک این منزل دقت کنید !


نقش وسایل مینیمال در دکوراسیون ساده !

زمانی که تصمیم به اجرای یک دکواسیون مینیمال میگیرید، باید تمام جوانب آن را رعایت کنید. نمیتوان در یه دیزاین مینیمال از وسایل شلوغ و گاها سنتی استفاده کرد. و از آنجایی که ورودی هر منزل اولین بخشی است که نگاه افراد به آن میفد، ما در نیمارکی یک ورودی جذاب مینیمال برای این منزل در نظر گرفتیم. ما راهروی ورودی این منزل را با استفاده 3 الی 4 اِلِمان مینیمال و ساده، طراحی کردیم. یک آینه با فریم فلزی، نمای پلی اورتان و یک کنسول و جاکفشی مینیمال و شیک طراحی و اجرا کردیم.

اجرای آشپزخانه با دکوراسیون خاص و مدرن

قبل از اینکه ادامه توضیحات را بخوانید ، به تصاویر زیر دقت کنید. اینها تصاویر آشپزخانه پروژه جنت آباد هستند.


تفاوت اصلی این آشپزخانه با دیگر آشپزخانه ها را متوجه شدید؟ بله ! خبری از ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی نیست ! یا بهتر است بگوییم این دو وسیله نمایان نیستند. نیمارکی با یک خلاقیت و تغییر در ابعاد و عمق کابینت، این دو ماشین را به داخل کابینت ها منتقل کرد تا نمای کلی آشپزخانه یکدست تر و بسیار زیباتر باشد.

کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه در این دکوراسیون

در این آشپزخانه علاوه بر خلاقیتی که در طراحی صورت گرفته است، کیفیت و زیبایی نیز کاملا مشهود و مشخص است. کابینت این آشپزخانه برای همخوانی هرچه بیشتر و بهتر با دکوراسیون ساده و شیک منزل، در سبک نئوکلاسیک کار شده است. کابینت نئوکلاسیک با ترکیب رنگ طوسی و سفید و رنگ پلی اورتان، نمای بسیار زیبا و جذابی را ایجاد کرده است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند. تکمیل کننده این طراحی، استفاده از سنگ طبیعی برای صفحه کانتر و بین کابینت ها است. استفاده از سنگ طبیعی در کنار کابینت نئوکلاسیک یک انتخاب بی نظیر در دکوراسیون است که حال و هوای آشپزخانه را بی نظیر می کند.

نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

پیمایش به بالا