نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - کابینت مدرن سفید طوسی

دیزاین کابینت مدرن سفید طوسی و +10 تصویر جدید

0
(0)

کابینت مدرن سفید طوسی یکی از ترکیب های محبوب و پرفروش در بین کابینت های مدرن بعد از کابینت سفید رنگ است. کابینت‌های مدرن یکی از کابینت‌هایی هستند که بیشترین تنوع و پتانسیل را در جنس، رنگ و ترکیب رنگ، مدل طراحی و… را دارند؛ این کابینت‌ها بسیار کاربردی و در طی چندسال اخیر جزء پرکارترین کابینت‌ها نیز بوده‌اند.

همانطور که اشاره شد کابینت مدرن بیشترین گزینه‌ها را برای ترکیب‌رنگ‌های نوآورانه یا مکمل به شما می‌دهد و در این میان ترکیب رنگ سفید طوسی جزء ترکیب‌های ترند و پرطرفدار در کابینت‌های مدرن دو رنگ است.

ترکیب رنگ پایه سفید و رنگ خنثی طوسی به خوبی می‌تواند جلوه مدرن این کابینت را نمایان و تاثیر بصری آن را بر فضای داخلی دوچندان کند؛ ترکیب این دو رنگ در بستر کابینت مدرن جلوه بخصوصی دارد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

جنس کابینت مدرن سفید طوسی

کابینت‌های مدرن جزء کابینت‌هایی هستند که دست شما را در انتخاب متریال بسیار باز می‌گذارند؛ این شما هستید که تصمیم می‌گیرید بر اساس بودجه یا سلیقه خود از چه متریالی برای اجرای این مدل کابینت استفاده کنید.

هرچقدر که شما هزینه بیشتری را صرف کنید می‌توانید از متریال لوکس‌تر و باکیفیت‌تر استفاده کنید؛ بطور کل کابینت مدرن به واسطه سطح صاف و بدنه مسطح خود محدودیت چندانی در این زمینه ندارد و شما می‌توانید از جنس‌های زیر برای ساخت آن استفاده کنید.

  • ام‌دی‌اف معمولی
  • ام‌دی‌اف روکش pvc
  • متریال تمام pvc
  • هایگلاس
  • لمینت
  • ملامینه و…

متریال‌های فوق از نظر کیفیت و جلا و برق، دوام، مقاومت، قیمت و… با یکدیگر متفاوت هستند؛ بنابراین شما باید ببینید از کابینت مدرن سفید طوسی خود چه انتظاراتی داشته و بر اساس آن نوع متریال را انتخاب کنید.

طراحی کابینت مدرن سفید طوسی

کابینت‌های مدرن به سادگی و صفحه مسطح خود معروف هستند؛ در این سبک کابینت شما حداقل جزئیات و  تزئینات را می‌بینید؛ به شکلی که کابینت به شکل یک پلان مسطح به نظر می‌رسد و تفکیک درب‌ها و کشوها تاحد ممکن محو است.

در این سبک حتی برای به حداقل رساندن جزئیات عموما کابینت با یراق مدرن داخلی و به شکل دستگیره مخفی طراحی می‌شوند تا سطح کار در نهایت سادگی باقی بماند.

اگرچه کابینت مدرن سفید طوسی بر پایه سادگی و کارایی طراحی می‌شود اما کماکان پتانسیل بالایی در خلاقیت و تنوع طراحی دارد، وجود درب‌های افقی که به شکل عمودی باز می‌شوند در این سبک بسیار متداول است.

کابینت مدرن از نظر ظاهری بطور کلی از یک‌سری درب‌های افقی و عمودی تشکیل شده که دون فاصله اضافی و با حداکثر پیوستگی و انسجام ظاهری در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

استفاده از کابینت پله‌ای، درب‌هایی با ارتفاع کم، درب‌های یکسره بجای کابینت بالا و پایین و… در این مدل کابینت مرسوم است؛ در این سبک استفاده از جزیره در نقش میز، کانتر یا سینک نیز رایج است.

البته جزیره کابینت مدرن می‌تواند با متریال دیگری مانند سنگ‌های مصنوعی ترکیب شود و حجم قابل‌توجهی از آن با سنگ، شیشه یا فلز طراحی شود.

ترکیب کابینت مدرن سفید طوسی

بسیاری از افراد در مورد این مسئله که چه قسمت‌ها یا چه درصدی از حجم کابینت با متریال سفید یا طوسی بکار رود دچار مشکل هستند؛ بطور معمول در این سبک کابینت دورنگ، رنگ روشن‌تر و خنثی‌تر را به عنوان رنگ پایه در نظر می‌گیرند.

بنابراین در این ترکیب، عموما سفید رنگ پایه و طوسی رنگ دوم یا مکمل در نظر گرفته می‌شود؛ این حالت تا حد زیادی تکلیف شما را روشن خواهد کرد.

بنابراین اگر فرد ریسک‌پذیری نیستید می‌تواند قسمت‌های اصلی کابینت‌ها را متریال سفید و قسمت‌هایی مانند فریم کابینت، فریم یا بدنه جزیره، قسمت پله یا حجمی کابینت‌ها، ترمووال و… را متریال طوسی کار کنید.

بطور کل زمانی که پلان کلی کابینت‌ها مشخص شود قسمت‌هایی که قابلیت استفاده از رنگ مکمل را دارند خود را نشان می‌دهند؛ البته بسیاری از افراد در این مورد تصمیمات جسورانه‌ای می‌گیرند.

این افراد خود را به قسمت‌های بولدشده برای استفاده از رنگ مکمل محدود نمی‌کنند؛ برای مثال ممکن است بطور کل کابینت ردیف بالا یا پایین را رنگ مکمل کار کنند یا این رنگ را به شکل جدی‌تر در قسمت‌های اصلی کابینت با رنگ پایه بکار ببرند.

نکته مهم در مورد کابینت مدرن سفید طوسی

بطور معمول زمانی که صحبت از کابینت‌های دورنگ در میان باشد به مراتب از یک‌دستی و سادگی همگن کابینت مدرن کم می‌شود.

بنابراین شما از نظر بصری در کابینت مدرن سفید طوسی برخلاف کابینت مدرن تمام سفید یا طوسی، حالت اختلاف حجم، کنتراست رنگ، ناهمواری در سطح و… بیشتری را می‌بینید.

بنابراین در کابینت مدرن سفید طوسی دست شما برای خارج کردن طراحی کابینت‌ها از حالت مسطح و یکدست بازتر است و شما می‌توانید مانور بیشتری روی حجم و بُعد کابینت‌ها داشته باشید.

قیمت کابینت مدرن سفید طوسی

کابینت مدرن یکی از منعطف‌ترین کابینت‌ها از نظر قیمت است که حتی با بودجه‌های معمولی نیز می‌توان آن را اجرا کرد بنابراین نمی‌توان یک قیمت واحد و ثابت را برای آن در نظر گرفت.

تنوع متریال قابل استفاده در طراحی این مدل کابینت رنج قیمت گسترده آن را توجیه می‌کند؛ بنابراین کابینت مدرن سفید طوسی را حتی با متریال معمولی و ارزان‌ قیمت نیز می‌توان اجرا کرد.

ازطرفی هرچقدر که طراحی و پلان کابینت شما ساده‌تر و اجرای آن راحت‌تر باشد قیمت نهایی آن نیز به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد؛ طراحی یونیت (فضای داخلی کابینت) نیز به همین شکل دست شما را باز می‌گذارد.

بطور کل عدم نیاز به یراق‌آلات کارشده و سنگین، تنوع متریال، تنوع متریال مکمل، انعطاف در طراحی پلان ظاهری و فضای داخلی کابینت‌ها، عدم نیاز به جزئیات هزینه‌بر و اکسسوری‌های مختلف باعث شده قیمت کابینت مدرن سفید طوسی اقتصادی باشد.

جمع‌بندی

اگر به دکورهای لوکس و مدرن، ساده و به دور از تجمل، کاربردی و اقتصادی علاقه‌مند هستید کابینت سفید طوسی مدرن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ این مدل کابینت حتی برای فضاهای کوچک نیز بسیار مناسب است.

این کابینت به واسطه سادگی و ترکیب رنگ خنثی خود فضای داخلی را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و حتی برای آشپزخانه‌هایی که نور دریافتی چندانی ندارند نیز بسیار مناسب است (خصوصا اگر از متریال براق مانند هایگلاس استفاده شود)

از نظر فضای داخلی نیز باید گفت که کابینت مدرن جزء جادارترین کابینت‌ها است که با وجود بارها، فضاهای مخفی، نظم‌دهنده‌ها، کشوهای ریلی و… امکان نهایت استفاده را از یونیت کابینت به شما می‌دهد.

جدیدترین طراحی ها را در اینستاگرام نیمارکی ببینید

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کن !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفر باش که امتیاز میدی !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا