نیمارکی، معماری و دکوراسیون داخلی | کابینت نئوکلاسیک، کابینت مدرن، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، دکوراسیون داخلی

Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

0
(0)

کابینت پولیشی سفید چیست؟

همانطور که می‌دانید کابینت‌ها از نظر جنس، سبک و طرح انواع بسیار مختلفی دارند؛ در این میان کابینت پولیشی سفید را می‌توان یکی از محبوب‌ترین انواع کابینت دانست؛ در چند سال اخیر این مدل کابینت به یکی از پرتقاضاترین انواع طراحی کابینت تبدیل شده‌ است.

کابینت پولیشی از نظر جنس جزء کابینت‌های انزو محسوب می‌شود و کابینت انزو از نظر سبک ظاهری در دسته کابینت‌های نئوکلاسیک قرار می‌گیرد؛ بنابراین از هردو لحاظ می‌توان گفت که جزء بهترین‌ها است.

این مدل کابینت باتوجه به ویژگی‌های ظاهری و ساختاری که دارد به خوبی می‌تواند نیاز آشپزخانه را برآورده و سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد؛ باتوجه به محبوبیت این کابینت در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

اگر میخواهید بصورت کلی تربدانید که کابینت پولیشی چیست و چه کاربردی دارد، به صفحه مخصوص “کابینت پولیشی” در سایت نیمارکی مراجعه کنید.

Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

جنس کابینت پولیشی سفید

همانطور که اشاره کردیم این کابینت در دسته کابینت‌های انزو قرار می‌گیرد؛ بنابراین جنس بدنه اصلی آن‌ها از ام‌دی‌اف مرغوب با ضخامت ۲۵ میلیمتر است.

ورق‌های ام‌دی‌اف که در سایز درب‌ها برش می‌خورند از چهار طرف به وسیله دستگاه CNC تراش خورده و ضخامت لبه‌های درب به شکل اریب کاهش پیدا می‌کند و قسمت مرکزی درب حالت برجسته‌تری به خود می‌گیرد.

کار روی کابینت پولیشی سفید می‌تواند به همین تراش لبه‌ها ختم شود یا در صورت سلیقه مشتری بر اساس الگوهای سبک نئوکلاسیک، خطوط صاف، انحناهای ساده، نقش‌های ظریف متقارن و… بر روی آن حکاکی شود.

در نهایت زمانی که بستر کار آمده شود سطح آن را با ضخامت بین ۲ تا ۳ میلیمتر توسط ماده یا رنگ پولیشی کاور می‌کنند؛ پولیش سطح کار را براق و باعث جلای بالای آن می‌شود.

Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

ظاهر کابینت انزو پولیشی

کابینت‌های پولیشی سفید به دلیل سطح براق و درخشان پولیشی خود بسیار مدرن و شیک به نظر می‌رسند؛ از طرفی برخلاف کابینت‌های مدرن اروپایی کاملا مسطح و ساده نیستند.

برش‌هایی که در اطراف درب‌ این سبک کابینت ایجاد می‌شود یا حکاکی‌های ساده و ظریفی که می‌توان روی آن اجرا کرد باعث ظاهر مینیمال و اصیل این کابینت می‌شود.

شما نمی‌توانید بطور مطلق ظاهر این کابینت را مدرن یا کلاسیک تشخیص دهید و این حسن کابینت‌های انزو است که تلفیقی از هردو سبک را در طراحی خود دارند.

کابینت پولیشی سفید باتوجه به روشنی رنگ و سطح صیقلی که ماده پولیش به آن می‌دهد از درخشش بالایی برخوردار است و به خوبی می‌تواند نور محیط را منعکس و باعث روشنایی بیشتر آن شود.

Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

آیا اصلا کابینت پولیشی سفید مناسب سبک دکوراسیون منزل شما هست؟ با نیمارکی سبک دکوراسیون مخصوص خودتان را کشف کنید.

طراحی دکوراسیون با کابینت پولیشی سفید

بسیاری از افراد در طراحی یا ترکیب مناسب دکوراسیون یا المان‌های دیگر با کابینت‌های خود دچار مشکل هستند؛ این به دلیل غیرمنعطف بودن ظاهر برخی از سبک‌های کابینت است.

کابینت پولیشی سفید جزء کابینت‌هایی است که در طراحی دکوراسیون داخلی مطابق با آن، دست شما را باز می‌گذارد؛ سادگی و ظرافت این کابینت آن را مناسب بسیاری از دکورها کرده است.

بنابراین بسیاری از المان‌های مدرن، مینیمال، کلاسیک، نئوکلاسیک و سبک‌هایی متفاوت دیگر را می‌توان با این مدل کابینت ترکیب کرد بدون آنکه تعادل و توازن بصری فضای داخلی به هم بریزد.

شما می‌توانید در کنار کابینت‌های پولیشی سفید خود از متریال و المان‌های مختلفی حتی در سبک و مدل‌های جسورانه استفاده کنید البته این حالت نیاز به مقداری هنر و دانش در زمینه طراحی داخلی دارد.

Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

کابینت‌های پولیشی سفید به شما امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را در کنار خود می‌دهند؛ بنابراین به کمک این مدل کابینت می‌توان ترکیب رنگ‌های خاص، متنوع و نوآورانه‌ای را در دکوراسیون آشپزخانه خود اجرا کنید.

از نظر طراحی، کابینت سفید پولیشی شما می‌تواند ترکیبی ‌از کشوها، قفسه‌ها، درب‌ها، ویترین، کابینت‌های تایل‌دار، ستوان‌ها و طاق‌های کارشده و… باشد.

این سبک کابینت بیشتر مناسب فضاهایی با مساحت متوسط رو به بالا است و هرچقدر که مساحت آشپزخانه بزرگ‌تر باشد امکان طراحی کابینت پولیشی سفید با جزئیات بیشتر و طراحی خلاقانه‌تر بیشتر است.

اگر به صفحه‌ی پروژه های دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه نیمارکی سر بزنید، قطعا کابینت پولیشی با رنگ سفید را نیز در بین پروژه ها پیدا خواهید کرد.

Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

مزایای کابینت پولیشی سفید

هر سبک و مدل کابینتی در نوع خود دارای یکسری مزایا است؛ کابینت سفید پولیشی نیز دارای مزایای زیر است.

  • دوام این کابینت‌ها به دلیل ضخامت ۲۵ سانتی که بدنه آن‌ها بسیار زیاد است.
  • این نوع کابینت به دلیل خاصیت روکش پولیشی که دارند نسبت به رطوبت، مواد شوینده، روغنی، نفتی و… مقاوم هستند.
  • کابنیت انزو نسبت به فشار، ضربه و خراش مقاوم بوده و در صورت خراشیدگی سطح پولیشی آن به راحتی قابل ترمیم است
  • این کابینت را در مدل‌های بسیار مختلفی جهت استفاده بهینه از فضا می‌توان طراحی کرد
  • متریال‌های مختلفی در ترکیب با کابینت پولیشی قابل استفاده هستند (تایل‌ها، دیوارپوش‌ها، سنگ‌های مناسب سطح کابینت و…)
  • کابینت‌های پولیشی را از نظر فضای داخلی می‌توان به کشوها، باکس‌ها، قفسه‌ها و… متعدد تقسیم‌بندی کرد.
  • مقاوم در برابر اشعه uv
  • این کابینت‌ها انعکاس نور بالایی داشته و جلای ظاهری آن‌ها باعث می‌شود محیط بازتر جلوه کند و…
Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

فرق کابینت پولیشی سفید با ممبران

بسیاری از افراد در تشخیص این دو نوع کابینت دچار اشتباه می‌شوند؛ درحالی که تفاوت‌های بسیاری بین این دو مدل کابینت وجود دارد؛ جنس بدنه کابینت ممبران ام‌دی‌اف ۱۶میلیمتری است.

ازطرفی پوشش نهایی کابینت پولیشی ماده یا رنگ پولیشی است درحالی که کابینت ممبران را با وکیوم کاور می‌کنند که از نظر ضخامت نازک‌تر از پولیش است.

از نظر طرح نیز حاشیه درب‌های کابینت ممبران برخلاف کابینت پولیشی برش نمی‌خورد اما حکاکی‌ها، خطوط مورب، نقش‌ها، ستون‌های کارشده، کابینت‌های آینه‌کاری و تایل‌خورده و… در کابینت ممبران بیشتر است.

همچنین ظاهر کابینت پولیشی به واسطه جلای رنگ پولیش براق‌تر است و کابینت ممبران به نسبت سطح ماتی دارد.

قیمت کابینت پولیشی سفید

شاید در نگاه اول قیمت کابینت پولیشی سفید نسبت به برخی از دیگر کابینت‌ها بیشتر به نظر برسد؛ اما این قیمت باتوجه به مقاومت و عمر مفید طولانی که دارد کاملا قابل توجیه است.

قیمت این کابینت به کیفیت متریال، پروسه تولید، نوع یراق‌آلات و کیفیت آن، نوع و مقدار متریالی که در ترکیب با این کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ هزینه طراحی، دستمزد اجرای کابینت و… بستگی دارد.

Nimarchy.com - انتخاب بهترین کابینت پولیشی سفید برای آشپزخانه

جمع‌بندی

اکنون متوجه شدیم که کابینت پولیشی می‌تواند طراحی منعطفی نسبت به سبک دکوراسیون داخلی داشته باشد؛ کیفیت این مدل کابینت به میزان حرفه‌ای بودن طراح و سازنده آن بستگی دارد.

در مجموع اگر طراحی این کابینت به شکل اصولی و اجرای آن حرفه‌ای انجام شود می‌توان به عنوان یک کابینت جادار، شیک و باکیفیت که می‌تواند چندین سال روی مد و سالم بماند به آن نگاه کرد.

نیمارکی را در اینستاگرام دنبال کنید

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

برای ثبت امتیاز روی ستاره کلیک کن !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفر باش که امتیاز میدی !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا